Statut

Statut Szkoły Podstawowej im. 15. Pułku Ułanów Poznańskich w Zespole Szkół w Krośnie Dział X

DZIAŁ X
Postanowienia końcowe

§ 163. 1.Szkoła używa pieczęci urzędowej zgodnie z odrębnymi przepisami.

2. Regulaminy określające działalność organów szkoły, jak też wynikające z celów i zadań, nie mogą być sprzeczne z zapisami niniejszego statutu, jak również z przepisami wykonawczymi do ustawy Prawo Oświatowe.

3. Szkoła prowadzi i przechowuje dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.

4. Zasady prowadzenia przez szkołę gospodarki finansowej i materiałowej określają odrębne przepisy.

§ 164. 1. Zmiany w statucie dokonywane mogą być z inicjatywy:

1) dyrektora szkoły jako przewodniczącego rady pedagogicznej;
2) organu sprawującego nadzór pedagogiczny;
3) Prezydium Rady Rodziców ;
4) organu prowadzącego szkołę;
5) oraz co najmniej 1/3 członków rady pedagogicznej.

2. Rada pedagogiczna uchwala zmiany i nowelizacje do statutu szkoły.
3. Każda nowelizacja Statutu skutkuje ogłoszeniem tekstu ujednoliconego.

§ 165. Dyrektor szkoły ma prawo do podejmowania doraźnych decyzji w sprawach nie ujętych w statucie.

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29 listopada 2017
Dokument wytworzony przez: Szkoła Podstawowa w Krosnie
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grażyna Bartkowiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 stycznia 2018 12:13
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magda Rychel
Ilość wyświetleń: 1155
05 stycznia 2018 12:13 (Magda Rychel) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)